Rabu, 22 Desember 2010

SadaR aKan HiduP

Di Dalam Keterangan dunia . . .
Aku hanya merasakan kegelapan.
Di Dalam Kegembiraan dunia . . .
Aku juga merasakan Kesedihan.
Setiap dtak jantung ku . . .
Aku hanya merasakan Dosa.

YA ALLAH YA TUHANKU

Apa arti Hidupku ??
Apa Hidupku hanya untuk penderitaan ???
Aku Sadar , Hidupku hanya penuh dengan dosa.
Penuh dengan kotoran . .
Tp, Apa semua ini tiada Akhirnya ???
Apa tiada Ampunan lg bagi hidup ku . ...

YA ALLAH YA TUHANKU
Berikanlah Aku kekuatan Iman mu
Berikanlah Aku jalan Ridho mu
Terangilah jalan Kehidupan Kematianku
Hanya untuk Menuju SURGA MU.

YA ALLAH YA TUHANKU
Aku Yakin Engkau pasti akan membangunkanku
Dari kehidupanku yg Penuh Kegelapan ini.
Dan Aku juga Yakin . . .
Enkau pasti akan memberikan CAHAYA yg melebihi CAHAYA.
Pada HAMBAMU yg BERSERAH SUJUD PADA MU
dan BERMOHON AMPUN PADA KUASA MU .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar